Pnryigiter valla bizde öyleyiz ama benimki 7.5 aylıkken bir ara öyleydi, sonra düzeldi gibi oldu geçti galiba dedim bugün gene bi geldi değişik huylar uyku düzensizliği falan. Gelip gelip gidiyor galiba, Allah inşallah 1 ay sürmez😢 dayanılmaz çünkü cidden işkence resmen