bakkalemzigi Aylarımız aynı bizde yaşıyoruz normalde kendi kendine oyalanan bebeğim kapıdan çıktığım an ağlamaya başlıyor beni yanında istiyor hep en kötüsü de gece saat başı kalkıyor çok yıpratıcı inşallah düzene girer
Dlk55blt-rdvn Pnryigiter her bebek aynı değildir , bizimki her zaman zordu zaten oyüzden bişeyler pek düzelmedi