Aselimmm EdaMz Benim dikişler yapıştırma olduğu için dikiş alma olmıcak karından baktıysa iyi canım benimde inşallah öyle yapar
TiryakiAnne Ben sezeryan oldum 40 gün sonra kpntrole gittim, simir testi aldı, alttan yumurtalıkların durumuna baktı
Feri Aselimmm benim doktorum alttan muayene etmedi hep üstten dikişlere baktı bide ultrason ile baktı herşey iyi dedi. Zaten benim ki estetik dikiş idi bir daha elleme gibi birşey olmadı güzel toplanmış dedi iç dış.
Feri Masalim benim hamilelik öncesi hastane yapmıştı sağlık ocağı onun daha ayrıntılısnı yapıyoruz biz dedi istemezsen yapmayalım dedi. Ben madem geldik yapın dedim biraz acılı oldu hastanede öyle olmamıştı 😓
Masalim bebegimomer canim benim dikislerime karindan bakti alttanda kulak cubigu gibi biseyle surdu hic hissetmedim
bebegimomer Masalim Hmm çok teşekkür ederim yanıtınız için. Valla artık alttan yapılan her şeyden korkar olduk.
Semos55 Aselimmm yok ben sezeryan oldum daha hıc gtmedm zaten hemen toparlandm ertesı gun 12 saatyol gıttım dusun😅 Ben hıc gtmedm bı sorunda olmadı cok sukur 🙈
Feri ada0965 40 gün sonra çağırdı canım muhakkak girmek gerek bende miyom da vardı onun için gittim ben ne durumda diye 3 ay sonra yine gel dedi doktorum aynı zamanda da bu 3 ay içinde hamile kalma dedi 😊