Feri [bilinmeyen] Evet muhakkak gidilmesi gerekiyor sağlık açısından en iyisi. İlla bişey olunca gitmek gerekmez.
Alpgdd Kontrol için ultrasonla baktı. Smear testi için alttan sıvı alıyorlar. 25 yaş üstü anneler doktorunuz yapmasa bile smear testi isteyin. Çatı muayenesi gibi ağrı vs olmuyor
bebegimomer Masalim Hmm çok teşekkür ederim yanıtınız için. Valla artık alttan yapılan her şeyden korkar olduk.
arasmom Ben ameliyattan 10 gün sonra gittim karından baktı 40 gün sonra hem karın hem vajinal baktı bide smar aldı 6.ayda tekrar kontrol için çağırdı benim doktorum biraz pimpirikli 😄