Aselimmm Merhaba kızlar Sezeryan Doğum dan 1 ay sonra doktor kontrolunde iç dikişlerin durumunu görmek için alttan muayene yapıyorlarmış diye duydum😳 Doğru mu kontrole giden var mı ?😩
deletedmom173 Aselimmm canım 3 ay olacak gel demedi bana hiç bende gitmedim ? Herkes kontrole gidiyor Muş bizim doktor 👨⚕️ manyak çıktı herhalde bir tanıdık ta aynı doktorda Doğum yaptı onu da çağırmadı ilginç
Evrem Aselimmm dogru canim alet sokup kontrol ediyor.eliyle karnina yani dikis bolumune bastirip icindeki siviyi ve gaz varmi yokmu diye kontrol ediyor
Aselimmm Gamzeee Rahim kontrol ederken agrı acı hissediliyor mu yoksa çatı muayenesi gibi acısız Ve kısa mı sürüyor ?
ada0965 Ben dün gittim pansuman çıkardı ultrasyonla karından baktı iCine rahime ve dikiş enfeksiyon var mı diye karnimdan yani belki ondaki aletten dolayi gorebildi alttan bakmadı yani
Slalaylau Hadi ya alttan muayene mi var 😬 bir hafta dolduğunda ultrasondan bakmıştı rahme gene öyle olsa keşke
Aselimmm Slalaylau varmış maalesef 😩 Doktordan doktora fark ediyor galiba inşallah benim doktor karından bakar
Aselimmm deletedmom173 Aslında çağırması lazım canım benim doktorum 1 ay sonra gel mutlaka dedi sende çağırmasa da git bi kontrolunu ol derim iç dikişlerde sorun var mı yok mu diye 🤷♀️
Aselimmm EdaMz Benim dikişler yapıştırma olduğu için dikiş alma olmıcak karından baktıysa iyi canım benimde inşallah öyle yapar