7 ay önce sezeryan oldum. Şuan acısı neydi hatırlamıyorum bile. En fazla 15 güne geçiyor. Bu arada 15 gün aynı acı olmuyor. Her gün azalıyor. Ben çok oturmadım genelde ayakta oldum. Hasta moduna girersen psikolojik olarak düzenlemezsin. Bu süreçte o ağrıyı boşverip psikolojinize odaklanmalısın. Birkaç gün içinde lohusa sıkıntıları başlayabilir. Ama asıl o geçecek. Hiç geçmeyecek diye düşüneceksiniz ama 3 ay sabır. (Tabi herkeste yoğun geçmeyebilir)