gzmm4738485 benim de çok sancılı geçmişti üç günde bir hastaneye gidiyordum ağrıdan,şişlikten,kızarıklıktan..Sonra doktor artık bana kızmıştı elin bile kesildiğinde kaç gün iyileşmiyor sen açık ameliyat oldun hemen nasıl iyileşmeyi bekliyorsun demisti bana.Kırkın çıkana kadar her şey kırkın çıkınca inan tamamen ayağa kalkıyorsun.Şu an lohusasın çok normal ağrın,sızın illaki olacak.Moralini yüksek tut tut ki bebişin de etkilenmesin.Sabret inan hepsi geçiyor ..