Mervengin çok da güzel yaptın arkadaşım.Mis gibi bebişin oldu ne güzel ..Biz anneler çok güçlüyüz bu günlerin de geçecek inan ki ama sabret.Daha lohusasın,duygusalsın.Seni çok iyi anlıyorum ama bebisinle olabildikce yakın temas kur,ona kendini hissettir.Keyfini çıkar.Bu acılar da unutuluyor emin ol ..