tubiiik_ Funda_yakut ishal ilacı cok kullandım ama işe yaramamıstı bizde en son arı mama verdik bi tatlı kasıgı kadar ishalı öyle geçmişti
tubiiik_ Funda_yakut cok faydalı olmayan bi mama acıkcası saglıklı degıl ben sadece annemleri dinleyip ishalı dursun diye vermiştim sadece size önermiyorum
theAna Funda_yakut ateşi 38 i geçiyorsa ishal ateş salgını varmış o yüzden olabilir çok yükselmiyorsa dişten dolayıdır
Funda_yakut tubiiik_ Ya bende patatesli muzlu pirinç unlu bir muhallebi yaptım ama maalesef yemedi iştahı da yok dün akşam çorba yapmıştım onu içti çok şükür ama işte şuan sadece emiyor suyu bile şırıngayla verdim istemiyor
yasminmomy Funda_yakut bizde 9 aylığız bizde 3 gündür öyleyiz dün aldım götürdüm herşeyine batırdım bütün tahlilleri yapıldı ciğer kara ciğer film çekilde herşey çok şükür temiz çıktı bizim ateş 39 buluyordu ateş düşürücü ağrı kesici fitil verdi ve antibiyotik verdiler dün den beri biraz Iyiyiz dış de olabilir solunum yolu enfeksiyonu da olabilir ishaliz kusma yok fazla ama ishal ateş çok uyumadık bütün gece basını bekledim gene ateşi olur diye sizde dikkat edin ateş düşmezse tekrar doktora götürün geçmiş olsun 🤲
Funda_yakut yasminmomy Kusması bi tek dün oldu sonra zaten hastaneye götürdüm idrar tahlili temiz çıktı ishal için probiyotik verdi doktor şuan ateşimiz 37.5 ama çok halsiz ve sürekli uyumak istiyor sizinkide öyle miydi ?
yasminmomy Funda_yakut yok bizim aksine uyumak istemiyor sürekli kucağım da olmak istiyor sadece idrar tahlili mı yaptılar kan felan yapmadılar mı? Bizim önce yüzeysel her yerini inceledi kulak boğaz sırt ondan sonra tahlil istedi herşeyden bizim ilk öksürükle başladı sonra ateş ishal başladı 2 gündür muz yediriyorum bugün kakası normal geldi
yasminmomy Funda_yakut surekli calpol verdiğimizden çabuk etki etmiyor belirli bi zamandan sonra bağışıklık kazanıyorlar arada değişmeli başka ateş düşürücü vermeli dedi bize fitil verdi anında etki ediyor
Asya3870 Funda_yakut bizde 3 gündür çekiyoruz. Kızım 15 aylık ortalıkta kusma ishal salgını varmış. Bir serum taktılar, probiyotik, ve ishal için şurup verdi öyle devam ediyoruz. Çok aşırı huysuz olduğunda bende calpol veriyorum öyle
Funda_yakut Asya3870 Bana da doktor probiyotik ve şurup verdi serum takmadı ama çok halsiz sürekli uyumak istiyor yani napsam bilemiyorum bi gidip kan tahlili mi versem
BuzluLatte Funda_yakut kan tahlili yaptılar mı benimde kızım öyle idi kanda virüs enfeksiyon çıktı ilaç kullanıyoruz 3 günde baya toparladı