Oğlum 7 aylık olucak 3 gün sonra dün kustu aldım hastaneye götürdüm idrar tahlili yapıldı temiz hastaneden döndükten sonra ishal başladı akşam da ateş 37.7 - 38.5 arası gidip geliyor Calpol veriyorum ama en fazla 37.5 oluyor bacakları ayakları ve kolları soğuk ama kafası ve göğüsü yanıyo diş mi çıkartıyor sizce ne yapabilirim bebeği böyle olan var mı ?