Funda_yakut öncelikle geçmiş olsun. Ateş sırf kafasındaysa Benim çocuğumda geçirdi. Diş değil ateş aşırı yükseliyor çünkü. Dişte o kadar yükselmiyor. 7 gün ateş sürdü.Emzirirken yüzüme sıcaklık vuruyordu o derece ateş oluyor ama sadece kafada. Ateş düşünce Daha sonra göğüsde iki üç gün sonra kol ve bacaklarda kızartı oluyor. Kaşıntısız sadece kırmızılıklar. Maalesef dr lar anlamıyor. Korkma geçiyor. Sık sık duş aldır normal yıkama suyuyla. Bu rahatsızlıkta başka yapılacak bir şey yokmuş