Deletedmom772 3 ayda 11 kilo cok iyi aslina bakarsaniz. Zaten diyetisyene gitseniz de asagi yukari bu kadar verirdiniz. Sorununuzun cozumune gelince, kendimi tutamiyorum demissiniz. Kendinizi tutmazsaniz hicbir turlu olmaz ki. Cozum belli yani. Ha metabolik bir sorununuz vardir, yeneseniz de veremiyorsunuzdur falan ,o ayri. Ama 3 ayda 11 kilo verdiyseniz, oyle bir sorununuzun olmasi da zor ihtimal gibi. Yani is tamamen sizde bitiyor. Sadece aksam yememek bir yere kadar goturur sizi. Sonrasinda mideniz kazinir, daha da fazla yersiniz dayanamayip. Bunun yerine beslebme aliskanliklarinizi degistirin. Ogun aylamak yerine, azar azar ve sik sik yemeyi deneyin.