Quadera bence bıraktırsanız bile vicdan yapacak bir durumunuz yok. Ek gıda alıyordur. Hatta arkadaşımın doktoru da 1 yaşından sonra zararı olmadığı gibi faydası da yok anne sütünün demiş. O da 16 aylıkken kesmişti, beni cesaretlendiren de o oldu biraz 😊 çok büyük özveriyle süt sağmışsınız. Sağlıkla büyütün