Quadera bebegim beni hiç emmedi maalesef.Bende sagarak verdim.21 aylikdi kestim.Hem de bi anda .Cok sukur aramadi sorun oldu hiç.Ardik zorlaniyordum süt sagmak gercekden cok zor bi iş.Yapmayan bilemez.Gecw gunduz sagdim. 2 yasa kadar sagarak vereyim dedim ama 21 ayda tamam yeter diyip kestim