Quadera 7 aylık ben henüz kesmedim. Ama üç öğün verdiğim ek gıda bile beni yıprattı. Süt sağarak besleme gerçekten meşakkatli, çok iyi getirmişsiniz bu zamana.
Size şöyle örnek verebilir ama:
Annem kardeşimi 1 yaşında uyuz dedemin yanında yakasına yapışıyor diye memeden kesmek zorunda kalmış. Şuan 20 yaşında sportif bir delikanlı:) beni de 1 yaşında bıraktırmış. 32 ye bir şekilde geldim. Dişlerimiz, bağışıklığımız falan iyi çok şükür:) 15 ay güzel bir zaman. Yine de Direkt bırakmak yerine sıklığını bire düşüremez misiniz peki?