Summerwine95 Bebisinannesi23 valla kafam rahattı kullandığım süre boyunca🤣bir de ben pcoslu olunca cildimi falanda bebek gibi yapıyordu😍
berfin-bhr35 Summerwine95 merhaba ben yaklaşık bir yıldır yasmin kulandım geçen ay bıraktım bu ay adet olmadım bi hafta gecikti test yaptım negatif çıktı hala adet olmadım yardımcı olur musunuz
Summerwine95 berfin-bhr35 bana gittiğim bir kadın dogumcu bırakır bırakmaz hemen hamile kalmayabilirsin 3 ayı bulabilir demişti ben ilk aydan kalmıştım.Siz hamile kalmak istiyorsunuz galiba 3 ay bekleyin en iyisi yine olmazsa bir doktorla gorusun
berfin-bhr35 Summerwine95 evet hamile kalmak istiyorum onu. İçin bıraktım ilacı peki adet olmadım yani ilişkiye girsem olur mu yoksa adet olmayı mı bekliyim üç aya kadar adet olamicak mıyım kusura bakmayın çok kafam karışık ilk defa bu durumu yaşıyorum😕
beybiliko Bebisinannesi23 hapı doğumdan sonra 1. ayda başladım 8. aya kadar hiç adet olmadım, 8. ayda oldu sonra ara kanamalar oldu, yani düzene binmedi hala, ama düzensizlik emzirmekten kaynaklı mı ilaçtan kaynaklı mı bilmiyorum
DenizAlyaa Bebisinannesi23 ya aslında saatte çok sıkıntı olmuyo bence ben gece içiyorum bazen saat 11 de bazen 2 de bazen sabah4 te. Yani kaçta uyursam 😅😅 sıkıntı yaşamadım inşallah yaşamam. Ekstra başka bi yöntem daha kullanmıyorum ben bence sadece hap yeterli
Bebisinannesi23 DenizAlyaa inşaallah yaşamazssın .😊evet düzsensiz kullanmana rağmen şükür sıkıntı yaşamamışsın. Ben bi düzen oluşturayım inşaallah alışınca sorun olacağını düşünmüyorum. 🙃
DenizAlyaa Zln2152 40ım çıkar çıkmaz kullanmaya başladım ve 10güm sonra adet oldum sonrasında da düzenli adet gördüm. Sizde ki düzensizlik bence doğumla ilgili çünkü ilk 1 sene böyle düzensizlikler yaşanabiliyor doğumdan sonra haptan değildir
Boncukkizim Bebisinannesi23 ben yıllardır yasmin kullanıyorum çok da memnunum. Bende yan etki yapmadı ama denemeden bilemezsiniz tabii. Fiyatı 200tl civarı. Her akşam aynı saatlerde içmeye çalışıyorum. Adetimi de düzene sokuyor. Bir taşla iki kuş bence😁
Bebisinannesi23 Boncukkizim evet benim adetlerim de doğumdan sonra bir türlü düzene girmedi . Hapa geçme nedenimden biride bu. İnşaallah yan etkisi olmaz da bende güzel güzel kullanırım fayda eder. 😂 bu arada cevabın içşn teşekkür ediyorum 🌸