Nur_nur_26 Bebisinannesi23 Ben geldimmm😂 Burdakiler bilir herkese kesinlikle tavsiyemdir doğum kontrol hapı 😉 Hemen anlatiyim 👍 Adetin ilk 2 gününde başlıyorsunuz İlk 10 gün ek yöntem kullanıyorsunuz vucudun hapa alismasi için daha sonrasında hiç gerek yok Hergün aynı zamanda aynı saatte iciyosunuz kacirmadan Beraberinde antibiyotik kullanmiyosunuz Koruyuculuk düşer İctikten sonraki 3 saat içinde kusmuyosunuz 21 tablet bitince 7 gun ara verip 8. Gün diğer kutuya başlıyorsunuz. 7 günlük arada da adetiniz oluyor. BU KADARCIK 😊 Bende yaklaşık 5 yıla yakındır Yasmin dogum kontrol hapi kullanıyorum. Koruyuculuk gayet güzel ek yöntem yapmıyoruz. Çok da faydali saçlara parlaklık veriyor adetiniz çok güzel düzene giriyor. Fazla adet kanamasini azaltıyor. Ve herseyden önemlisi çok güzel koruyor. 😊 TÜM GÜZELLİKLER SENİNLE OLSUN 🙏 🌸 GÜZEL KADIN GÜZEL ANNE 🌸
Bebisinannesi23 Nur_nur_26 hoşgeldiiiiiin 🌸 Ayy bu nasıl güzel bi enerji böyle okurken hissettim gerçekten. 😂 Bende spiralden gereçekten memenun kalamdım şikayetlerim geçer dedim ama hiç bi şekilde geçmedi . Geçtiğimiz ay son şans vermiştim artık onuda kaybetti 😂 ve en mantıklısı doğum kontrol hapı geldi. Hem adetlerim düzensiz şuan onun içinde istiyorum. Hemde yok kaydı, yok delindi gibi dertleri yok. Ben gene ekstra olarak kondom kullanmayıda düşünüyorum. Bu arada detaylı ve güzel anlatımın için ve güzel dileklerin için çoook teşekkür ediyorum ❣😍
beybiliko Evlatlarim52 emzirme döneminde sadece cerazette adlı ilaç kullanılıyor, o da regl olmayı engelleyebiliyor, ilaca doğumdan 1 ay sonra başladım, 8. ayda ancak adet oldum, ara kanamalar da olabiliyor, ama yapacak bir şey yok
Bebisinannesi23 beybiliko hep adet dönemi bekletiyolar . Benim şuan adetlerim çok düzensiz ne zaman olacağımı bilmiyorum başlayabilirmiyim 🤔
Bebisinannesi23 Cedd anladım teşekkür ederim. 🌸 bende en çok yasmin ve yaz duymuştum. Ben zaten tek bir korunma yöntemine güvenmediğim için her zaman iki korunma yöntemi kullanıyorum. Bide bu hapalrı direk eczaneye gidip alabilirmiyim ? Doktora gitmem gerekirmi ?
Bebisinannesi23 Ftmdayan teşekkür ederim 🌸 eczaneden direkmi alıyorsunuz hapı yoksa doktora gitmek gerekir mi ?
Bebisinannesi23 Summerwine95 bende 28 günlük isityordum. En azından alışana dek . Teşekkür ediyorum bu arada 🌸
Summerwine95 Bebisinannesi23 rica ederim ben 2 sene kullandım bu arada bana en iyi gelen ilacti iatedigimde de bıraktım bebeğimde oldu hemen.Aklinizda soru işareti kalmasın☺️
Zln2152 Ftmdayan merhaba bende iki ay oldu doğum yapalı cerazette kullanıyorum ama ara kanamalarım oluyor hatta bir ay içinde iki defa regl oldum sizde de bu tarz durum yaşandı mı?
DenizAlyaa Zln2152 40ım çıkar çıkmaz kullanmaya başladım ve 10güm sonra adet oldum sonrasında da düzenli adet gördüm. Sizde ki düzensizlik bence doğumla ilgili çünkü ilk 1 sene böyle düzensizlikler yaşanabiliyor doğumdan sonra haptan değildir
Bebisinannesi23 Summerwine95 tam olarak aradığım ve isteidğim şey. 😂 çünkü spiral kaydımı acaba , kondom delikmi diye endişe etmek çok yorucu oluyo.
berfin-bhr35 Summerwine95 merhaba ben yaklaşık bir yıldır yasmin kulandım geçen ay bıraktım bu ay adet olmadım bi hafta gecikti test yaptım negatif çıktı hala adet olmadım yardımcı olur musunuz
beybiliko Bebisinannesi23 ben doğumdan 1 ay kadar sonra hemen başladım, adet olmamıştım o sırada, ilacın prospektüsüne bir bakın isterseniz
2kizanasibebekk Bebisinannesi23 bende zlanyda diye bi hap var onu kullanıyorum doğumdan sonra adet düzensizliğim vardı hem düzene sokmak için verdi doktorum hemde korunmak için içeriğini okuduğumda baya etkiliymis korunmayı çok iyi sağlıyor 3 ay oldu şuana kadar istenmeyen bi gebelik yaşamadım çok şükür biraz maliyetli bi hap ama istersen bence sen bi doktora çık ona göre verir
Bebisinannesi23 2kizanasibebekk teşekkür ediyorum 🌸düşünce haplar pahalı ama ikinci bir bebek daha maliyetli. Çünkü benim sütüm gelmedi ve kızımı 2 ay anca emzirebildim. Bez parası ,mama parası ayrıca psikolijik halini düşününce insanın gözüne batmıyo.
Bebisinannesi23 beybiliko peki hapı kullandıktan sonra adrt oldunuz mu ? Yada adetleriniz düzene girdi mi ?
Summerwine95 Bebisinannesi23 valla kafam rahattı kullandığım süre boyunca🤣bir de ben pcoslu olunca cildimi falanda bebek gibi yapıyordu😍
DenizAlyaa Bebisinannesi23 gebelikten önce 2 sene boyunca yazz kullandım ve hiç sıkıntı yaşamadım bıraktıktan sonra gebe kaldım no prob o konuda şuan bebegim 3 aylık süt aldıgı için carezatte kullanıyorum doktorum önerdi. Ben genel olarak haplardan memnunum ama bebekle saatini çok kaçırıyorum spirale geçmeyi düşünüyordum böyle postlar beni korkutuyor ben hapa devam edem 😅 yazz iyidir bu arada sütüm keaildiğinde ona geçerim
Bebisinannesi23 DenizAlyaa teşekkür ediyorum 🌸 spiral inan çoğu kişide sıkıntı açıyo. Mesela 7 aydır var bende 7 aydır enfeksiyon ve mantarla mücadele ediyorum. İlaç kullanıyorum bir hafta kadar geçer gibi oluyo sonra tekrar oluyo. Ayrıca kayma ihtimali olduğu için sürekli kaydımı diye düşünüp duruyorum . Mesela spiralden sonra bir yıl sonra kontrol diyolar ben 7 ay içinde 5 defa falan gititm yerindemi diye 😂 o yüzden hap + kondom çok mantıklı geliyo bana . Ohh dertsiz tasasız. 😄 düzenli kullanım için alarm kurmayı ve beni zorlamayacak bi saat olmasına dikkat edecem.
beybiliko Bebisinannesi23 hapı doğumdan sonra 1. ayda başladım 8. aya kadar hiç adet olmadım, 8. ayda oldu sonra ara kanamalar oldu, yani düzene binmedi hala, ama düzensizlik emzirmekten kaynaklı mı ilaçtan kaynaklı mı bilmiyorum
DenizAlyaa Bebisinannesi23 ya aslında saatte çok sıkıntı olmuyo bence ben gece içiyorum bazen saat 11 de bazen 2 de bazen sabah4 te. Yani kaçta uyursam 😅😅 sıkıntı yaşamadım inşallah yaşamam. Ekstra başka bi yöntem daha kullanmıyorum ben bence sadece hap yeterli