Bebisinannesi23 Ben 6 aydır spiral + kondomla korunuyodum . Ama spirali taktırdığımdan beri ne enfeksiyonum nede mantarım geçmedi. En son doktor bu ilaçlardan sonrada geçmezsse spiralini çıkkartırıp yenisini taktır enfeksiyon spiralin üstüne yerleşmiş olabilir o yüzden geçmiyor dedi . Ve rahatsızlıklarım malesef geçmedi. Bende spirali çıkartıp doğum kontrol hapına başlamayı düşünüyorum. Ama daha önce hiç kullanmadığım için en iyisi hangisi nasıl kullanılır bilmiyorum. İnternetten biraz araştırdım ama deneyimli annelerden de fikir almak istiyorum. Bu arada emzirmiyorum mamayla besleniyo kızım. Yardımcı olursanız sevinirim. 🌸
busravebebegi Bebisinannesi23 Doğum kontrol hapı bende baş dönmesi mide bulantısı halsşzlik yaptı çok önermem ben şahsen
beybiliko Bebisinannesi23 doğumdan önce microgynon kullanıyordum, herhangi bir yan etki yaşamadım ben, emzirme işi bitince tekrar ona dönerim
Cedd Bebisinannesi23 en iyi olarak yasmin tavsiye ediliyor. Başlarda bazılarında bulantı yapabiliyor bazı kişilerde yapmıyor. Hapa başladığınız ilk ay da ekstra korunmanız gerekiyor. Şimdiden başlayabilirsiniz. Sağlık ocağına birkaç ay önce sormuştum uzun zamandır gelmiyor hap demişti yine de isterseniz sorun bi
kizannesi575757 Bende yeni kullanmaya başladım ama genede hamile kalirim korkum var burda beklim deneyimli anneleri
Bebisinannesi23 kizannesi575757 bende de o korku olduğu için tek bi yöntemle kullanmak istemiyorum. Aklıma en yatanı da bu oldu.
Bebisinannesi23 busravebebegi her yöntem her insana uygun olmuyo bazen . Mesela spiralden memnun kalan da çok memnun kalmayan da . Bende denemek istiyorum . Ama bu yan etkileride yazdım aklıma . Teşekkür ediyorum cevap için.
busravebebegi Bebisinannesi23 En az 3 ay falan kullanmanız gerekiyor sanırım 1 ay kullanıp bırakmak adet döngüsünü bozuyor doktorunuza veya eczacınıza danışın. Sanırım sağlık ocaklarıda ücretsiz veriyorlarmış doğum kontrol hapı aklınızda bulunsun. Ben yazz hap markasını kullandım 200-300 ₺ arası fiyatları bu arada
Bebisinannesi23 busravebebegi teşekkür ederim. Bende sağlık ocaklarının şuan ücretsiz hap vermediğini duymuştum. Tekrar bi sormak lazım o zaman. Bu döngüyü bozduğunu da bilmiyodum öğrenmiş oldum 😊
Bebisinannesi23 beybiliko ne kadar süre kullandınız peki ? Bence doğum kontrol hapları daha etkili bi çözüm gibi geliyo.
beybiliko Bebisinannesi23 Evlatlarim52 iki buçuk sene kullandım, sonra hamilelik için bıraktım, şu anda emzirme döneminde olduğum için başka bir doğum kontrol hapıyla devam ediyorum
Bebisinannesi23 Cedd anladım teşekkür ederim. 🌸 bende en çok yasmin ve yaz duymuştum. Ben zaten tek bir korunma yöntemine güvenmediğim için her zaman iki korunma yöntemi kullanıyorum. Bide bu hapalrı direk eczaneye gidip alabilirmiyim ? Doktora gitmem gerekirmi ?
Ftmdayan Bebisinannesi23 doğumdan sonra ilk 7 ay Cerazette kullanıyordum şimdi microgynon geçiş yaptım kullandığım ilk ay hariç ondan sonra ek korunmaya gerek kalmıyor 😌
Bebisinannesi23 Ftmdayan teşekkür ederim 🌸 eczaneden direkmi alıyorsunuz hapı yoksa doktora gitmek gerekir mi ?
Zln2152 Ftmdayan merhaba bende iki ay oldu doğum yapalı cerazette kullanıyorum ama ara kanamalarım oluyor hatta bir ay içinde iki defa regl oldum sizde de bu tarz durum yaşandı mı?
Evlatlarim52 beybiliko hangi hapı kullaniyosununuz bende emziriyorum 46 günlüğüm adet gormuyorum korunma yöntemi ariyorum
beybiliko Evlatlarim52 emzirme döneminde sadece cerazette adlı ilaç kullanılıyor, o da regl olmayı engelleyebiliyor, ilaca doğumdan 1 ay sonra başladım, 8. ayda ancak adet oldum, ara kanamalar da olabiliyor, ama yapacak bir şey yok
Summerwine95 Bebisinannesi23 yazz veya Yasmin kullanabilirsiniz.Yazz 28 günlük ara verilmeden kullanıldığı için daha kolay
Bebisinannesi23 Summerwine95 bende 28 günlük isityordum. En azından alışana dek . Teşekkür ediyorum bu arada 🌸