Mikmik_ bu hapın ismini ilk defa duyuyorum. Belkide koruma oranı düşük bi haptı. Hani kondomun bile kötüsünü kullansan delik olma ihtimali oluyo yaa onun gibi bişeymi oldu acaba sende ? Ben zaten tek bir korunma yöntemine güvenmiyorum . Her zaman iki tane olmasından yanayım . Demekki bebeğinizin nasibi varmışki gelmiş 🌸