Off biz de 8 ay 10 günlüğüz , üstte 2 dişi var bir tane daha çıkacak altta da 1inin başı çıkmış yanındaki çıkacak ama çok çok zorlanıyo . Dentinox ve calpol veriyorum diş kaşıyıcı bez salatalık dondurucuya koyup eline veriyorum ama fayda etmiyo . Gündüz hep kucak isteği iştahsızlık mızmızlık gece de uykuya direnme ağlama , uyusa da çığlıkla uyanmaları oluyook yıpratıcı ne yapıcam nasıl hafifleticem çaresiz kaldım resmen.