Hanımlar bebeğim 4 ay 7günlük. Bizde de şuan ciddi salya, devamlı kucak isteme, uykuya dalamama, uyuyunca hemen uyanma, ellerini ağzına götürme gibi duyrmlar var. Özellkle uyku olayı mahfetti. Gündğz toplasak anca iki saat uyuyo gibi. Akşam uykusuna kara kara düşünğyorum artık bakalm bu gün kaç dk upraşacapım diye.
Bu diş mi,
Atak dönemi mi?
Ya da her ikisi mi?
Ne calpol ne tedagil verdm. Hata mı ediyorum acaba