Zuzumam emerken hicmi isirinca farketmediniz olsun siz psikolojikmen kendinizi kötü hissetmeyin benim ilk anneliğin ilk hafta sütüm azdı doymuyormus biz kulağı sandık hastaneye gittik gaz dedi ertesi gün eşimin kuzeninin eşi yenidogan hemşiresi o geldi baktı aç dedi süt sagdik gerçekten yoktu mama kullandik biraz gunde 2 kere bazen üç kere mama takviyesi yaptık şuan şükür birşey yoksutumde var şuan 2 aylık mızmız sürekli meme ısırıyor dış etleriylr oynadigimda hoşuna gidiyor belki ben yeni adet oldum doğumdan sonra süt değişimi oldu diyemi öyle bilmiyorum ağzına sokmadan ağlama krizlerine giriyor