Kbraoguz bugün yaptırdım Ankara Bilkent şehir hastanesinde. Benim kızım prematüre değil, sanırım tüm bebeklere yapılıyor artık. Ben gebelik zehirlenmesi nedeniyle acil sezaryene alındım o yüzden mi istendi bu test bilmiyorum ama çok kalabalıktı sanki tüm yenidoğanlara yapılıyor gibi geldi bana. 4 kere damla damlattılar 5er dk aralıkla. Sonra 45 dk bekledik muayene sedyesine bebeği koymamı söylediler oda karanlıktı zaten. Bebeği koydum, kapıda bekleyin dediler, ben göremedim bile gözünü açıp oftalmoskopka baktı göz hekimi. 10 sn bi gözü 10 sn diğer gözü sürdü bitti. O an ağladı ama kucağıma altınca geçti. Korkmayın yavrularımızın iyiliği için herşey.