Kbraoguz çok iyi anlıyorum sizi ama yapılması şart olan bir kontrol çok önemli ve gerçekten moral vermek isterdim ama epeyce yıpratıcı bir muayene dediğim gibi hiç bir şekilde faydanız olması imkansız yanında durarak bence hepsine girdim hepsinden çıkınca da ağladım ömrümün sonuna kadar da unutamayacağım kadar yıprandım en baştan görmezseniz en iyisi olacaktır sizin için. Kolaylıkla geçer inşallah dua edeceğim 🌸