Kbraoguz kuzucum görüntü korkutucu ama çok basit bir işlem hiç endişelenme bende 2 kere götürdüm ikizlerimi ropa zaten damla damlatıyorlar uyuşuyor ( ki doktorum uyuşturmadan yapılsa bile acı olmuyor denedim bizzat ama yine de uyuşturuyoruz dedi) gözü inceleyebilmeleri için kıskaç gibi bişeyle gözü açıyorlar ışıklı bişeyle bakıyorlar epi topu 1-2 dk sürüyor o an bebek ağlıyor ama tamamen korkudan çünkü kucağa aldığın gibi susuyor 🌸 burda okuduklarıma hayret ediyorum açıkcası çünkü gerçekten saniyelik işlemler hiç sıkıntı yapmayın bilmediklerimiz bizi korkutur o yüzden korkuyoruz işi bilen biri olsak emin olun umursamazdık bile 💐 ben medipol megada yaptırmıştım 2800 gibi bir ücreti vardı ama doktorumuzdan çok memnun kaldım keşke bütün doktorlar onun gibi olsa mükemmel bilgili ilgili enerjisi yüksek aileyi çok güzel rahatlatıyor - seval kahraman ya da karamandı sanırım- posta bakanlardan doktor arayan olursa en azından fikir olsun