Ess92 desvlet bu hangisi nöbetçi olursa o girecek doğuma. Aslında ebeler çok merhametli iyi davrandılarda. Bi tane cadı vardı geldi gitti azarladı beni. Bağırma canım çok kalabalık burası insanlar rahatsız oluyor dedi ama canım çok acıyor dayanamıyorum diyorum tmm bağırma diyor çıldırttı beni. Bi daha geldi niye bağırıyorsun dedi çok kötüyüm diyorum ağlıyorum ayaklarımı yatağa vuruyorum o derece tmm çok normal suyun geliyor dedi. Doğum yapan birine niye bağırıyorsun bağırma denir mi allah aşkına. Bi can getiriyorum dünyaya afedersiniz bi tarafım yırtılıyor yani bağırmam normal değil mi. Artı doğumdan sonra çok üşüdüm ve yalnızdım. Odaya geldim çocuğu emzirmem gerekiyor ama kolumu kaldırıp almaya dermanım yok. Hem üşümekten titriyorum hemde uykusuzum. Gecenin 4 ü olmuş saat. Ben nerdeyse 1 gündür uykusuzdum. Bi ebe geldi verdi çocuğu kucağıma ama afedersiniz hayvan gibş verdi al al şöyle tut diye azarladı gerçekten kabus gibi bir geceydi. Çok şükür bebeğim sağlıklı