Visneli-dondurma maddi durumunuz yeterli ise gerçekten iyi bir kadın doğuma gitmenizi ve doktorunuza, kuruma güvenmenizi öneririm. Benimde doğumum berbattı açılmam yarım santimdi 2 gün boyunca ve 18 saat falan ciddi ciddi sancı çektim. Beni yoran sancı değildi bebeğim hiç aşağı inmedi hep yukarıdaydı meğer kordon dolamış doğumda öğrenmiştim çok şükür sağlıklı bir sorun olmadı ama ben kuruma da doktorlara da güvenmediğim için kendime eziyet ettim. Ablam benden 2 gün önce doğurdu Allah’a teslimim dedi suni sancı 2 saatte gayet rahat bir doğum yaptı bitti gitti. Yani demem o ki iyi bir doktorla bunları konuşup yenmelisiniz. Sezeryan da çözüm değil. Allah kucağınıza almayı da nasip etsin