Aselnazz 3.5 aylıkken ayırdım, gerçekten kızım da biz de rahat ettik. Sesimiz, dönmemizden, eşimin horlamasından, sabah alarmdan habire uyanıyordu. Odasını ayırdığımız 2. Gece sabaha kadar deliksiz uyudu hatta. Yanına uyku arkadaşı koyabilirsiniz, ben ilk olarak gündüz uykusu ile başlamıştım, odasında oynadım falan, vakit geçirdim, o uyuyunca çıktım, sonra gece uykusuan geçtik, uyandığı anda yanında belirdim, sonrasında daha ağlamadı. Öncelikle bunu yapabilmeniz için sizin hazır olmanız ve ona o güveni vermeniz gerekiyor. Odasını ayırmanız onun kaliteli uykusu için daha ayrı, güvenli bağlanma sadece aynı odada yatmak ile olmaz. Onun her anında yanında olmanız güvenli bağlanmayı sağlar. Benim kızım şu an 7.5 aylık, her kucağa gider ama huzursuz olduğunda gözleri direk beni arar, babasına bile gitmez. Diş çıkarma döneminde de kızım çok uyanırdı, patlatınca gece 2 kere kalkar oldu, ilk kalkışında su verdim birkaç gün, zorlandı hatta 1 saati buldu uyuması ama alıştı. Kızımın odasının kapısı kapalı, dibimizdeki odada , telsiz bile yok ama ağladığı anda uyanıyorum, hiç duymadığım olmadı daha 🙄