missmama beşiği tekerlekli kızımın odadan odaya taşınabiliyor. Odasına aldık sabahtan. Sonra beşiğine yatırdım, onunla konuştum falan eline oyuncak verdim, dolabını düzenledim, ağlarsa hemen başına gittim buradayım kızım dedim. Uykusu gelince mamasını verdim, uyuyunca da odadan çıktım. 2. Uykusunu gene o şekilde beşiğinde uyuttum. Akşam da odamızda uyudu, sonra götürüp odasına yatırdım. 1 saat sonra uyanıp ağladı birden hemen aldım kucağıma, tamam kızım anne bak burada dedim pışpışladım yatırdım. Kokumun olduğu kıyafet koydum bir de beşiğine. Zaten uyku arkadaşı ile de ilk gece ben uyumuştum. Ondan sonra tekrar ağlamadı öyle, o gece hemen adapte oldu. Çünkü ben hazırdım. Önemli olan sizin hazır olup, ona o güveni vermeniz 😊