Kızım 9 aylık dün ilk kez odasını ayırdım.. normalde anne yanı beşikte yatak odasında yatıyordu. Kızım memelolik biri🤦🏻♀️ Tok olsada meme emer. Gecede kalkar sürekli. Dün saat başı odasına git emzir,geri dön uyu,git emzir geri dön uyu. Beni daha fazla yordu. Artık dayanamadım sabaha karşı geri yatak odasına götürdüm. Bide uyuya kalırım diye korktum koltukta düşer felan diye. Siz nasıl başardınız? Kızımın değil benim alışmam lazım 🤦🏻♀️