-Eraymoms- bu kira artışlarını kişi ihtiyacı varsa yapmalı. Eşimin babasının kirada evi var hiç kiracıyı zorlamadan devletin verdiği az ama oda olur uygunsaniz daha çok yapın dedi adam bir tık fazla yaptı. Ama komşum var mesela maddi olarak sıkışık kiracısı çok cüzi bir rakama oturduğu için yüzde yirmi beş ile iki senedir çok komik bir rakam kaldı. Teyzenin eşinden kalan az bir emekliisi var evden gelecek kira onun için maddi bir destek olacak . O yüzden mesela bence belli şartları olmalı evlerin yıllık kira artışı için. Ve yeni verecek olanlara tavan kıra iygulamas i getirilmeli teyze 2 ye veriyor karşı komşusu 12 ye buda bir adalet değil bence.