Assf hanımefendi o çocuğun psikolojisinden değerli mi bunlar? Baba o baba. Sorumluluğunu bilecek. Biz evde ürkmesin aniden diye desibel yükseltmiyoruz. Kaldı ki polislik işlerim halledilebilir oldu evet. Çünkü beklentim yasal çerçeve içerisindeydi. Yani şuanda bu adam polisi arasa bir şey yapmaz diyorsunuz. Sebebini söyleyeyim o kapıya gelen adamın yani ev sahibinin yasal olarak mülkü orası. Ve yasalar önünde ilk saldıran suçludur konu ne olursa olsun (temas olarak.) burda babanın saldırdığı görülüyor. Bu yüzden polis bir şey yapmaz değil YAPAMAZ. Kaldı ki %25 sınırı var eğer geçiyorsa kirayı çık diyorsa dava açabilir. Hakları var iki tarafın. Herkes kullansın. Akıl var. Böyle ilkellikle bir şey çözülmez.
Kaldı ki bu devirde 1.500 tl kira ile bir cacık yapamazsın. Yani bir kuaföre gitsen 2000 3000 zaten. Neyine yetecek. Kiracınında anlayış göstermesi gerekli.