-Eraymoms- Minikyavrumbenim görsen cidden böyle insanlar çok var benim ablamın 3 çocuğu var eşi baska sehirde çalışıyordu 3 çocuğundan en küçüğü 1 yaşında falandı çizgi film açardı ablam hep izlesin diye bir kirayı geciktirmişti sadece 2-3 gün bir kere adam gitmiş çatıdan tv kablosunu kesmiş atmış ablamın çocuklar öyle 1 hafta televizyonsuz kaldı düşün ablam ne beddular etti adam ablam o evden taşındıktan 1 ay sonra vefat etti ah aldı çünkü o Kucucuk çocuğun ne suçu vardı ki
-Eraymoms- Noname21 tabi canim çok saf gördü galiba bu insanları veya kendini bir b.k sanıyo afedersiniz
Eflinim_2022 -Eraymoms- Bende dün haberlerde gördüm cok üzüldüm o çocuğa annesi çocuğunu uyuturken ev sahibi kapıya dadandı gerçekten üzülüyorum bazı insanlara insanlıktan nasibini almamışlar haklarını hukuk yoluyla arasınlar neden kapıya dayanırlar kii Baba da eşi polisi arayalım demesine rağmen kapıya koşuyor olan ağlayan yavrucaga oldu annesi babası olayı unutur cocuk unutmaz korkar
-Eraymoms- KLORAK bu tarz şeyler yapanların veya yaptıranların cidden Allah muhakkak cezasını veriyor bir gün ilahi adalet diyorlar ya o bir gerçek
aryig Boşuna demiyoruz her şey siyasi maalesef… Ev sahiplerinin bu şekilde üç kuruşluk evlerini üçyüz beşyüz kiraya vermelerine sebep olup önlem almayan herkes sorumlusu. Kiracılar yakında ev bulamayacak parkta bahçelerde yatarız artık…….
atlassmoms -Eraymoms- yeni izledim bende. Ne biçim insanlar var ya insanlık denen birşey kalmamış çocuk için mahvoldum
Alerjikrinit -Eraymoms- çocuğa çok üzüldüm izlerken. Neden bir şey yapılmıylr bununla ilgili anlamıyorum sabah atv bile haber yapmıştı başka bir ilde komple bina sahibi olan ev sahibi apartmanın kapısını sökmüş elektrikleri kestirmiş asansör falan kullanamıyorlar en üst katta engelli biri oturuyormuş üstelik. Allah korkusuda mı kalmadı kimsede ya
-Eraymoms- _BabyYoda Allah belasini versin inşallah vicdansız acımasız köpek küçücük çocuk var yeni doğum yapmışsın birde eve insan bakmaya satmaya getiriyor paranın kopegi olmuş bunlar baska dicek bisey bulamıyorum böylelerine hayvan dediğimiz varlıklar bile bazılarından daha insani yatacak yerleri yok bunların merak etme ama bir gün bi hastalığa yakalanır o evde yapayalnız satamadan kalır bakacak insan arar bu sefer
_BabyYoda -Eraymoms- bir de fransada yaşıyor kendisi ben euroyla maaş alıyorum parayla isim yok diyordu. İnsanlar nasıl bu kadar kötü olabilir öğrenmiş oldum bizde herkesin vicdani var saniyorduk
zeynepolurmu Bir de ev sahibi hem evi basıyor hem “komşular yetişin” diye bağırıyor kamera olmasa belki iftira bile atacaktı ahlaksız. Cidden Allah herkese merhamet versin.
elmaliturtam zeynepolurmu aynen arsız daha adam içeride iken feryat figan çakal kamera olmasa haklı çıkacak.
-Eraymoms- Ahhannelik bende kadina tekme falan attı iyi bile Dayandı olan o çocuğa oldu tek başına ağladı annesine babasına birşey olacak korkusuyla
Ahhannelik -Eraymoms- işte o çocuğumu o şekilde gördükten sonra onlarin o evini yakar kül eder öyle çıkarım o evden Allahin belaları Allah verdiği gibi alsa o evleri ellerinden
-Eraymoms- Kocasininprensesii artan fiyat fahişi yazıyor yani 3 binden bir anda 8-10 bine çıkarıyorsa onlar buna tepki göstermiştir
Themhrmom -Eraymoms- Allah haksız yere kiracılarının hakkına girenleri bildigi gibi yapsın o malları cehenneme vesile olsun . Benimde gebeliğim buna benzer seylerle gecti zammı kabul etmedik sonra kabul ettik bukezde evden cıkartmak icin herseyi yaptı suyumuzu kesti tesettürüme kadar laf etti gebeligim zehir olmus korkuyla gecmişti hep. Allah hepsini bildiği yapsın
-Eraymoms- Themhrmom Allah cezasini veriri biryerde mutlaka kuzum merak etme ilahi adalet var Allah görüyor herşeyi serfsizler böyleleri