Melihaslan5144 Momys hayatımda daha kötü çok az abiye gördüm üzgünüm ve kapalılar var imrenerek bakıyorum efsana giyiniyolar bu çok demode ve kötü ve yaşlı
MommysMini Momys fotodan kaynaklı bence daha parlak veya başka bi açıyla çekilmiş olsaydı aynı abiyeye bayılırlardı emin ol hiç takma insanlar çok acımasız ya ben begenmesem bile öyle berbat falan diyemem ki beğendim zaten de. Hiiiç moralini bozma 😂😍
Momys MommysMini evet canım ya bende öyleyim beğenmesem bile berbat olmuş demem öyle yapicam canımm moralimi bozmıycam çok teşekkür ederim 😍😍
Momys Zumra_Fatma yaa bende aslında genç kızların giydiğini biliyorum ama neden yaşlı işi vs denildi bilmiyorum
Zumra_Fatma Momys ooff milletin agzi torba degilki buzesin herkesin zevki ayri yengem 35 40 yasinda bunuda giymisti cok yakismisyi hatta bunun bebe mavisiydi
MommysMini Momys hala kötü diye yorum yapıyorlar Allah aşkına ben sinir oldum nolursun cevap verme nesi kötü ay tovbee 😂😂 rica ederim bu arada ❤️😂😂
Halimea Momys bu elbisenin laciverti ve kırmızı rengi çok güzel ben hiç bu renk abiye kullanmadım üstünüzde belki güzel olur🌸 şalıyla kombinlerseniz.
35lavanta Momys Çok üzgünüm umarım kırılmazsınız siz sorduğunuz için direk dürüstçe söyleyeceğim..Ben nornalinde sade şeyleri severim ama bu hem rengiyle hem modeliyle hem kalıbıyla herşeyiyle komple çok kötü 😬😬
Momys 35lavanta teşekkür ederim yok kırılmam herkes kötü diyorsa kötüdür zaten buna inanırım herkes kötü güzel değil dediğine göre güzel değildir kabullendim artık 😀
Momys MommysMini evet ya hala kötü diyorlar kötü olduğuna inandırdılar da beni 😂😂 aslında kötü değil bütün herkes giyiyor ben görüyorum canım benim gerçekten çok teşekkür ederim içim rahatladı yorumlarından sonra 😂❤❤🌸
35lavanta Momys Ama şöylede birşey var bazen cidden askıda çok kötü gözüken birşey üstte çok farklı durabiliyor keşke öyle çekip atsaydın 😂