Momys ya doğru düzgün kimse beğenmemiş neyi var elbisenin tövbe yarabbi 😂 kızlar hep bu renkten ve böyle taşlı modeller giyiyor kumaşı falan çok tercih edilen bi model bende mi sorun vaaar vallahi anlamadım öyle bi soyluyolar ki demode berbat bilmem ne sanki çiçekli fistan koydunuz 😂😂 bence biri bu elbiseyi düğünde giymiş olsa asla berbat demez kimse. Sadece fotoda dümdüz durduğu için insanlar böyle yorum yaptı üstünüzde görsek gayet güzel bi elbisedir yani