ruveydaensar Momys gayet güzel bi abiye, gönül rahatlığıyla giyebilirsiniz. Önemli olan sizin beğenmeniz. Burda beğenmeyenlerin size tavsiye edeceği elbiseleri de siz sevmezsiniz eminim, çünkü zevkler farklı. Askıda durduğu gibi durmuyor bunlar kişinin üzerinde.
Momys ruveydaensar evet canım öyle gerçekten askıda durduğu gibi durmadı resimden de öyle gözüküyor çok güzel yakıştı üzerime evet beğenmeyenlerin tavsiye edeceği abiyeleri de ben beğenmem doğru
Momys 35lavanta ahahah aynen valla keşke atsaydım ne biliyim buraya kendimi atmıyorum genelde ondan atmadım 😂
Koftepaddis Momys herkes çok acımasız olmuş ama bence kötü değil ya bi abiye kaç para Allah aşkına tam takım giyince yakışacaktır
Momys Koftepaddis evet canım herkes çok acımasız bir şekilde kötü dedi moralim bozuldu baya baya pahalı abiyeler bunu da pahalıya aldım
ruveydaensar Momys ben tahmin edebiliyorum. Millet kendi nişanında giyiyor bu abiyeleri iki yıldır moda. Demode diyenler ya tesettürlü değil ya da gösterişli seviyorlar.
35lavanta Momys Resmi kırpardın baş kısmını koymazdın bitti gitti işte 😂😂 şuan aşırı merak ettim üstünde nasıl durduğunu 😂
Beyninizikullanmakucretsizdir Kiralayacak mısın? Eğer öyleyse sepete eklediğim çok güzel kıyafetler var atayım buraya 😍
Momys ruveydaensar evet canım herkeste görüyorum ben bu abiyelerden zaten ona güvenerek aldım herkes giyiyor demode değil dedim ama demode yaşlı işi kötü dediler de dediler
Deletedmom_70 Momys renkler ve zevkler tartışılmaz. Kötü yahut güzel sen beğendiysen üzerinde güzel durduysa kim ne derse boşver 🤗☺️ bazen böyle güzel durmaz diyelim ki üzerimizde deneyince hoş olur yakışır 🫠
deleted20517 Momys neerdeyse hemen hemen herkesin üzerinde bu ve benzerlerini gördüm ve yaşınızı bilmiyorum ama daha farklı ve bu senenin moda renklerine bakabilirsin🤗yine senin tercihin