Benim bebeğimde 2 kilo doğdu doğumdan sonra hemen sütüm geldi fakat sütüm bebeğe yaramadığı için doktor mama takviyesi yaptırdı şuanda hem meme hem mama olarak ilerliyoruz o kadar çok uğraştım ki emsin diye meme reddi yaşadım şekilden şekile girdim çok şükür şuanda memeyi alıyor inşallah biberona tamamen alismaz 🥺🥺