Maalesef bir çok anne tembellik yapıyor.O sütün çocuğun hakkı olduğunu düşünüyorum.Zaten öyle olmasaydı emme diye birşey olmazdı herkes mama verirdi.Yeni doğum yaptığımda sütüm çok güzel geliyordu.Ta ki 10 günlük olana kadar.Sonra bir anda gitti maalesef.Çünkü bazı şeyleri istem dışı stres yaptım.Emzirdikten sonra sağan biriydim.Sütüm gittiğinde buzluktaki sütler imdadıma yetişti.O arada emzirmeye ve sağmaya daha çok üstüne düştüm.Ama bebeğim emdiğinde süt gelmeyince sinirlenip ağlıyordu.Bende daha fazla strese sokmak istemediğim için sağmaya başladım.1,5 ay her saat başı pes etmeden tabi çoook yorulan bir anne olarak zafer bizim oldu.Sütüm çok şükür çoğaldı.Bebeğimi doyurmakla kalmadı.Kanser hastası bir dedemizle bile paylaştık.Pes edilmediği sürece emzirmeden bile artık sağım yaparak sütün geldiğini bizzat yaşadım.Bu beni hem vicdanen hem de duygusal olarak çok rahatlattı.Çook yoruldum ama iyi ki de yoruldum.Şuan minnoşum 11 aylık çok şükür hala sağarak veriyorum.