Deletedmom_63 linçlenecek birsey yok, hep zorluklardan bahsedilmiş fakat şöyle bi durum var hiç bir işin kolayı yok. Bu sadece cocuk icin geçerli değil. Benim cocuklarımın arasında tam 21ay var 2 yaş bile değil. Vallahi zaman öyle geçiyorki şimdi biri 4e girecek kücüğüm de 2ye girdi. Koşturmasız, yorulmadıgımız hayat yok karşımızda. Cocugumuz yokken dünya işi, cocuk varken hep cocuk hem dünya işi en önemlisi evin bereketi. Geldimi bereketiyle geliyor korkmayın, büyüğünden kücügüne cok sey kalıyor. Rabbim nasip etmese dağına göre kar vermezdi öyle bi yardım ediyoki Allah ikisinede yetebiliyorsun. Çünkü ANNELİK 🫶🏻