Deletedmom_63 oğlum 3 yaşında kızım 3 aylık. Kolay diyemem elbet çok zor ama güzel, ve ikinci çocukta bişe yok, ortalığı 1. Karıştırıyo😀 kıskanması istekleri inatları ama oda küçücük Tabiki bişe dediğimden değil😊 2. Kendi büyüyo ve kolay büyüyo bence , en azından bizim öyle şuanlık