Benim kızım da huysuzlanıyor,emerken ağlıyor, uyuyacağı zaman başlıyor ağlamaya. Acaba bi yeri mi ağrıyor sıkıntısı mı var diye bugün acilde doktora götürdük. Bir şey çıkmadı çok şükür. Doktor beye atak olabilir mi atak dönemleri varmış dedim. Ne saçmalık millete konuşacak laf lazım atak uydurmuşlar dedi. Anlamadım bu işi🤔