17nisam doğumlu
-devamlı kucak istiyo, miy miy y
-gündüz uykuya zor dalıyo
-gündüz uykusu maks 50dk min 10dk arası değişiyo
-bazen emerken uyuyacak gibi oluyo ama öemei prçalayacak gibi emiyo ıykuya dalmak istiyo dalamıyo uykusu kaçıyo, ps geçiyo o uykuyu
-genelde millette meme reddi olmuş ama bizde tam tersi. Anne maymun yavru maymun gibiyiz. Bana yapışmış durumda hep emmek istiyo. Ben de geçici bi dönem diye hep emzirdim daha da beter olduk😄
-yattığım yerden emzirme olayına biraz alıştı. Eet çok kötü birşey meme desteği ama geçici dönem diye ses çıkarmıyorm. Özellkle sabaha karşı 5gibi uyanınca mememi istiyo. Yatıyorum yanına mememi veriyorum ağzıma o da uyuyo bende. İki saat uyuyoruz meme ağzında. Memelerm uzadı maalesef
gündüz de şöyle yapıyoruz. Kısa uyuyo zaten ikinci faza geçemiyoruz. Uyanıyo gibi hemen koşuyorum ynına yatıyorum mememi veriyorum yine bir , bir buçuk saat de öyle uyuyoruz. Gündüz bu sayede biraz daha fazla ıyumuş okuyoruz daha mutlu uyanıyo. Napim katlanıyorum. Bem de uyuyorum yanında, krizi fırsata çeviriyorum.
-geçen hafta itibariyle yan yatarak uyumayı keşfetti. Çok tetikteydik. Gece devamlı yana dönğyordu. Uyandırıyordu kendini. Sonra kucakta uyutmaya çalışmaktan helak olurdum. Keza akşam rutinş olan banyo sonrası gece uykusuna dalarken de çok uğraşıyordum. Artık sinirlerim bozuluyordu acaba bugün nasıl uyuyacak diye. Sabahtan başlıyordum kara kara düşünmeye.
-ama son dört gündür falan akşam uykularına çabuk dalmaya başladı eskisi gibi. Ataktan çıkıyormuyuz ufaktan noluyo anlamadım. Gündüz yanına yatarak uykuşarını uzatıyorum, o yüzden rahatlıyor ondan mı acaba tam emin değilm
-ciddi salyamız var diş evresi de başladı diye düşünğyorm.
-ama gece uyurken 3-4dk da bir hep kımıldıyor. Odasında kamera var. ¾ dk da bir devamlı hateket algılama uyarısı geliyo anlayamadım sebebini. Reflüsünden dolayımı, dişden mi ataktan mı bilmiyorm
ama şu meme fantezisi ilerde canımı çok yakacak gibi hissediyorm. Ciddi bağımlılık olmaz inş