Twinsmom-- deleted20517 kız profilindeki senmisin ne güzel bir kadına benziyorsun MaşAllah🤭benimde ikizlerim bugün yumurta ve labne peyniri yicekler menemen yapmıştım onuda yerler belki🥰
deleted20517 Aynnknk2022 zeytin yağıyla güzelce yağla canım bende kizartirken zeytin yağı kullanıyorum yapışma yapmıyor belki az kullandığın için olabilir
Ruzgarmommy deleted20517 afiiiyett olsun teyze kuşumaaa 💖bizde bugün elmalı muzlu pankek yedik bizimde pek iştahımız yoktu ama bugun iştahla yedi çok şükür 🤲🏻🌸
KayraVeAnnesi_06 deleted20517 Bebeğim 8 aylık , diş ağrısı var onunda ☹️ Bebek sütlacı yapıp içerisine en son ceviz , pekmez ve yumurta sarısı ekledim çok şükür güzel yedi 🩵