ElisaMom_ Kızlar bebişlerinize bugün neler hazırladıniz fikir olsun,hepimize,muzlu pankek yaptım kızıma dişi ağrıyor hicbisey yiyemiyor ya,😍🌹
Alparslan4 ElisaMom_ ben kavanoza irmik seftalı armut elma püresi yapıyorum 2 gunluk kahvaltıda degsııklık oluyor bugun yanına haslanmıs yumurta sarısı üstüne pekmez ev yapımı peynir tuzsuz zeytin şeklindeydi bugun 8 aylık oğlum.
ElisaMom_ annedemir beyaz undan yapıyorum ,yulaf unu veya bebeğinizin tükettiği herhangi bi unda olabilir, teşekkür ederim 😍
GulnurB _The_ANA_ karadut özünü nasıl veriyorsunuz, yaptığınız lapaya mı ekliyorsunuz yoksa tek olarak ayrı mı veriyorsunuz? Bir de kaç aylıktan itibaren veriliyor?
sirinpatates Bilgiliannee kız fıstık ezmesi çok zararliymis geçen Bi açıklamaya denk geldim ordan gördüm