reynwoman Alez serin altına yada büyük çöp poşetini alttan kesip serebilirsiniz altına. Tabi görmesin ona güvenip yine yapar. Çok haklısınız bende deliriyordum ama kendi kendime geçecek sabır diyordum. Bide ben 10 dk bir kızım çiş kaka var mı diye soruyordum hayır diyordu yarım saat dolunca yok dese bile götürüyordum. Benim de başta korkuyordu zamanla alışıyorlar sevdirmeye çalışın. Belki saçma gelecek ama Poposuna biraz zeytinyağı sürebilirsiniz ve 1 tatlı kaşığı zeytinyaği icirin. Ben faydasını gördüm. Çiş yapalım bay bay yapalım deyin Kukuli de tuvalete yapıyor yada sevdiği arkadaşı filan varsa onlarda tuvalete yapıyor biliyor musun filan diye konuşun. Sonra kaka yapalım onlar balık olacak suda yuzecekler filan deyin ben öyle yaptım. Siz bilirsiniz ama bence pes etmeyin aksi halde büyüdükçe akılları erdikce bez bırakmak daha zor oluyor. Herkes bana uğraşma aklı yetince kendi zaten bırakır dediler ama ben oule yapmayı tercih etmedim. Tabi her çocuk farklı kimi 2 günde öğrenir kimi 2 ay da. Asla kıyas yapıp sinirlerinizi bozmayın sadece sabırlı olun