momandad_16 Deletedmom_104 gece tuvalete kaldırmalımıyım birde ortalığa çok yapıyor söylemiyor çişinin kakasının geldiğini bezliyken söylüyordu şimdi söylemiyor sık sık götürüyorum yapıyor ama ortalığada çok yapıyor
Bal_kokulum Deletedmom_104 kaçıncı ayda tuvalett eğitimine başlanmalı, nelere dikkat edilmeli, ilk çocuğum nerden başlayacağımı bilmiyorum, çok stresli oluyorum düşününce .🥲
Bal_kokulum Prens3456 benim kızım da herşeye hazır ama dediğiniz gibi çişi kakası geldiğinde söyleyemiyor, yaptıktan sonra anne bak diyor , bende çözüm arıyorum, başlamalı mıyım, yoksa biraz daha beklemeli miyim , bilemedim.
Didem4957 Merhaba anneler bende kızımın altını açık bıraktım eliyle gösteriyor söylemeye çalışıyor çiş diyor ama götürene kadar salıyor birde geceleri çok çişini yapıyor havadan dolayı pişik oluyor diye gece açık bırakıyorum ama çok çiş yapıyor sabah 10 a kadar 2 biberon içiyor uyuduğunda 🙁
yagmurkarabey basakhanim34 hayır bez takmadım hiç de uyandirmadim çok şükür allahima nazarım değmesin şuana kadar sadece bikere gece yaptı altına onda da kalkti ağladı anne değiştir diye bide ben yatmadan 1 saat önce sıvı vermiyorum hiç :)
Eflinim_2022 yagmurkarabey gece uyanıp su isterse nasıl olcak altına edecek diye su vermicez mi kafam karıştı
yagmurkarabey Didem4957 gece mamasını keserseniz belki hem uyanmaz hem de yapmaz ben emzirmeyi kestim keseli geceleri kalkmadı ondan sonra zaten geceleri yapmamaya başladı öyle karar verdim ben tuvalet eğitimine 🥰🥰
Zeynepelcin Ertugrulunannesi2022 kızımda 18 aylik başlamak istiyorum ama konuşmadığı için kararsız kalıyorum.belli başlı kelimeleri söylüyor sadece.kakasi gelirken zatwn belli ediyor .öbür türlü bez takınca takmamı istemiyor kaçıyor sürekli. Bir tavsiyeniz var mı acaba sonuçta vir tecrübenizi var suan🙂
Ertugrulunannesi2022 Zeynepelcin benim oğlumda tam anlamıyla konuşmuyor fakat herşeyi anlıyor kendini ve isteklerini ben anlayabiliyorum ilk başta hep ben götürdüm yaptı 1hafta böyle sürdü sonra ki hafta kendisi anne çiş diyor bana sadece çiş diyebiliyorsa bile yetr. Şuan maşallah çok güzel gidiyor fakat arkadaşları ile oynadığı zaman kaçırıyor arada yoksa diğer şekil bana söylüyor sadece size tavsiyem çok zor ama sabır gerekiyor gerçekten ben hep vazgececektim diyordum illa ogretecem bir gün sabret dedim ve çok şükür şuan öğrendi 💙
BongomyaPrensi Deletedmom_104 5 temmuzda başladık hala kaçırmalari oluyor , kaka tutuyor hala nolcak bilmiyorum çişim geliyor diyor yarısını yapmış halde söylüyor kakasını tutuyor 3-4 gün artık tutamayinca birazını yapıp kakam geldi diyor öncesinde milyon kere tuvalete gidip geliyoruz kakam geldi diyor ne gelen var ne giden çok zorladı beni hemen hemen her gece kaçırır gece 2-3 kere kaldırıyorum nolcak bu durum bilmiyorum 😔 31 aylık bu arada
Tugcesilam Mssm yani hazıe degil demekki benm kıxımda hic kuru kalkmıyordu bezi borakmaya dairde hic bir belirti yoktu bi ara pişik oldu ne sürsem gecmedi herhalde cişi yakıyor diye düşündüm bi sabah kalktık kızım qrtık abla oldun beze byby diyicez dedim tmm dddi hep oğün tepesindeydim cünkü ne zamanlar kaka yapacagını biliyordum hep lazımlıga oturttum ama ciş 4 kere yada 5 kere hep sag sola kacırdık 2.gün daha iyiydi 3.gün dahada iyiydi gece gündüz boraktık 31 aylıkkenn
reynwoman Deletedmom_104 öncelikle merhaba,kızım 36. Ayına girdi dört gündür tuvalet eğitimindeyiz bugün iki kez çişini altına yaptı geri kalan kısımda ben her yarım saatte bir tuvalete götürüyorum çişini yapıyor fakat dört gündür kakasını yapmıyor tutuyor galiba ve kabız oldu tutmaktan diye düşünüyorum kakayla ilgili görseller falan gösterdim sürekli anlatıyorum çiş yaptığın gibi kakanı da yapabilirsin sonra bay bay yapalım ona vs diye ama yapmıyor bir türlü ve gece uykusu öğle uykusunda çişini altına yapıyor gece bezlesem mi diyorum dört gündür sürekli çarşaf yıka yatak sil Faslındayım yanlış yaptığım birşey mi var acaba yada ben mi öğretemiyorum diye şimdi yetersizlik moduna girdim şevkim kırıldı biraz
Gunescan20 reynwoman kaka yapmaktan korkuyorlar galiba bizim de 6 ci günümüz bugün ilk defa tuvalete ypti diğer günler altına yapti cirt cirtli tuvalet eğitimi kitabı aldım onu gösteriyorum kakalar gidip dans ediyor falan gbi 🤣🤣 bugün yapinca cok sevindi birlikte dans ettik el salladik
Lockam 30 aylıkken bıraktık bezi 2 günde bizden akülü araba istiyordu ödül olarak onu kullandık ve 2 günün sonunda beze dair hiçbir şey kalmadı
ozlemm_35 Busrablt61 3 buçuk yaşında oğlum gece ve uyku da sıkıntımız yok. 3 defa eğitime başlayıp bıraktım çünkü 15 20 dk bi çişini heryer yapıyordu 2 3 ay ara verdim şuan 20 gündür çişini. Tutuyor geldi demiyor ben götürünce yapıyor ama. Kakası geldiğinde olduğu yere yapıyor ve hiç ilerleme yok konuşuyorum anlatıyorm sürekli herşeyi biliyor nereye yapacağını neden yapacağını söylüyor oda anlatıyor ama uygulamada yapmıyor bazen kızıyorum istemsizce özür dilerim anne bi daha yapmicam diyor ama sonuç yok
Busrablt61 ozlemm_35 en sevdigi ney mesela bizimki ozmonun külahına bayılıyor çünkü dedesi gizli gizli alır biz çikolata gibi paketli gıdalara biraz karşıyız neyse ilk kaka yaptiginda kutlama yaptık işte annesini teyzesini görüntülü aradık cikolata verdik falan 2 3 derken alistik cikolatayî kestik ara ara aradik klozete sifonu basarken güle güle kaka evine git tamam mı falan diye sacma sapan hikayeler bulduk 😂 çişi ama ihmal ettim onda bu kadar kutlama yapmadim oda hemen saldi etrafa sonra onada aynı sekilde vayyy kocaman çiş yapmışsın abisin sen artık biraz daha buyursen bizimle ayni tuvaleti paylasa bilirsin gibi gaza getirdim her seferinde zaten bi tuvalete girişimiz var arabalar kitaplar muzikler 2 3 hafta sıktım dişimi ama şükür şuan daha iyi yani bayaaaa sabır gerekiyor sonra hallediliyor. Bide mesela evde yapiyordu anneme gitti asla orada kacirmadi o zaman anladim demek ki söyleye biliyor benle inatlasiyor diye umarim sizde atlatirsiniz
gulsumyeter2415 ozlemm_35 bez takıyor musunuz benim oğlumda 3 5 yaşında ben bezi ortadan kaldırdım yarım saatte bir wc ye giruruyorum biraz ilerleme var bizde kaka da yok şuan onu da yaptirabilirsem iyi olacak
Zerosss 24 aylıkken bıraktık bezi benim kızımda aslan burcu aşırı inat canı isteyince herşeyi konuşuyor istemeyince asla tek kelime söylemez. Tuvalete dair hiçbir belirti yoktu sabah bez dolu kalkıyordu ama ben artık çişi kakayi buraya yapıp el sallayacaz dedim bez bitti dedim tmm dedi 5 gün güzel gitti gün içinde ufak çaplı kaçırma oldu sadece 1 gece uykuda kaçırdı kaka yaparken korkuyorum diyordu kakayi üstüne yapıyordu bile isteye. Sonra bez bağlamami istedi bende üstüne gitmek istemedim ve bağladım biraz ara verip tekrar denerim dedim ama bezine bile çiş yapsa ağladı üstüne yaptığını sandı sadece 2 gün dayanabildi tekrar bezi çıkardık çok şükür sonrasında ne gece ne gündüz kaçırmadı başta sadece poposunu tutuyordu geldi demek için şimdi kaka geldi diyor. Size tek tavsiyem eğer ki kendinizi hazır hissediyorsaniz başlayın çünkü sadece bebeğin hazır olmasiyla olmuyor çok yorucu çok sabır isteyen bir süreç. Çocuklarda travmaya kekelemeye sebep olan sonuçlar çıkıyor. Kızmayın bağırmayin. Ufak korkutun mesela ben diyordum ki eğer üstüne çiş kaka yaparaan başka kıyafetin yok kirli elbiselerinle lavaboda oturursun ordan çıkamazsın diyordum. Üstüne yapma sakın diyordum tmm diyordu. Yada yaparsa banyoda kakali cisli kıyafetiyle biraz beklettim başka kıyafetin yok dedim ağladı ama yapacak birşey yok dedim bir daha yapmak yok deyince değişiyordum kıyafetlerini. Zor bir süreç ama atlattık çok şükür darısı diğer annelerin başına. Uzun oldu hakkınızı helal edin ama belki birine faydası olur diye anlatmak istedim. Sorusu olan olursa yardımcı olabilirim tecrübe edindiğim kadar.
reynwoman Zerosss benim kızımda 36 aylık oldu Aslan burcu inat dediğiniz gibi iki ay öncesinde bi denedik tuvalete oturtturamadım çok ağladı korktu bıraktık devam etmedim iki ay ara verdik dört gündür tekrar başladık fakat gece uykuda ve gündüz uykusunda çişini sürekli altına yapıyor baya yapıyor öyle az olsa neyse ve o kadar çiş yapmaya rağmen uyanmıyor dört gündür yarım saatte bir benim oturtmamla çişini yapıyor yarım saatte bi götürmesem üstüne yapıyor birde kakasını henüz yapmadı tutuyor sanırım tutma kaynaklı kabız oldu galiba nasıl bi yol izlemeliyim sizce bez mi taksam geceleri öğle uykusunda falan sinirim bozulmaya başladı artık yatak silmekten sürekli çarşaf yıka vs çarşaf önemli değilde yatak ayrı sıkıntı cidden
Gunescan20 Kızım 32 aylik 6 gun önce tuvalet eğitimine başladık 1 2 aydır arada sıra da ona anlattım artık bez takmamamiz gerektigini yükselen zeka cirt cirtli tuvalet eğitimi kitabını aldım altına yapmazsa istediği birsey alacağımızı soyledim yarım saatte bir tuvalete götürüyorum 2 3 gün altına kaçırmalari daha fazla oldu şuan da daha az ama tek sıkıntı kakasını altina yapiyo ilk defa bugün lazimliga yapti inşallah bundan sonrada altına yapmaz lazimliga yapinca el salladık dans ettik hoşuna gitti