8gün önce başladık ilk günler çişi geldiğini biraz yapıp anlıyordu haber veriyordu artık çişini hemen söylüyor dışarda bir saat mesafeye rahat gidiyoruz 🤣 22 aylık olucak ay sonunda, ama gece bezliyorum dün kuru kalktı ama bugün yapmıştı mama içiyor yatarken, önce mamayo bırakıp sonra gece bezini bırakmam lazım. Açıkçası kreşe vereceğim o yüzden erken başladım. Bir de bayağı oldu lazımlık aldık konuşuyorduk artık tuvalete yapıcaz diye. Çok Şükür zor olmadı diyebilirim.