Alerjikrinit ben aslında gittiği yere kadar emzirmeyi düşünüyordum. Tabi abartılı yaşlara kadar değil, 2 - 2,5 yaş civarı. Ama şimdi aşırı düşkünleşince kasımdaki tatilde başlasam diye düşündüm yavaştan. Yarıyıl tatilinde de tuvalet eğitimi düşünüyorum, çünkü kakasını vs söylüyor artık zaman zaman.
Bir de benim kızım bakıcıyla yeni tanışacak, benden ilk kez ayrılacak. Ben az ders alıcam, yanında olucam yine çoğunlukla ama yine de okul zamanı yapmayayım diye düşündüm.