Urasaydgn su içirmeyi denedim ağzına bile sürmedi. Biberonu zaten almıyor artık. Eşim de olmadığı için uyku mevzusunu tek başına çözmem gerekiyor. Geçen gece deneyeyim dedim, başta iyi gibiydi ama sonra çığlık çığlığa uyanınca vazgeçtim. Sadece ağlasa sorun değildi ama aşırı etkilendi, niye bilemiyorum.