Kızım 17buçuk aylık. Gece emmeye öyle çok aşırı uyanmadığı için gece beslenmesini kesme derdine girmemiştim şimdiye kadar. Ama şu ara memeye aşırı düşkün. Gün içinde mümkün olduğunca azalttım, hatta sadece öyle uykusuna geçerken emiyor artık. Bir de akşam uyumadan önce emiyor. Ama artık gece bunun acısını çıkarır oldu 🙃 çok sık kalkıyor bir süredir. O yüzden artık gece beslenmesini kesmek istiyorum. Bir iki denedim ama uyanıp da ememeyince kızılca kıyamet kopuyor 🙃
O yüzden size sormak istedim. Emen bebeklerin gece beslenmesini nasıl kestiniz? Özellikle memeye aşırı düşkün olan bebeklerin. Gece emmesini bitiremezsem bu gidişle hepten keseceğim memeden.